Presentació correcta ortogràficament



El meu nom és Kevin, tinc 15 anys i visc a Tarragona. Escric un blog sobre literatura i sobre el que aniré aprenent aquest any a primer de Batxillerat en aquesta assignatura. Em fascina veure com canvia la literatura, com amb el pas del temps, com avui dia, es posa una cosa de moda i al temps una altra: hi ha èpoques en què el teatre està més de moda, d’altres els assaigs, també les novel·les. I no solament això, també hi havia tipus de novel·les que agradaven més, segons l’època: novel·la policíaca, novel·la negra; o de poesia: poesies més alegres o més tristes depenien de com estigués el país. També m’agrada molt llegir novel·les, però no n’he llegit d’altres èpoques, un parell obligades a l'institut i m’agradaria llegir o estudiar sobre elles.
    La nostra literatura està composta per novel·les, teatres, poemes, contes... I tot això està format per un gran treball i esforç, però tot això encara està format per una unitat més petita: les lletres. Però de veritat vivim entre lletres? Al nostre món actual, llegir és una cosa estranya, però anar al teatre encara més, i millor no parlar-ne de llegir poesia, doncs per què vida entre lletres, per què aquest blog? Aquest blog ens ajudarà a aprendre sobre la literatura, sobre escriptors importants, sobre obres i novel·les, les diferents èpoques, mentre el món canviava la literatura també, i tot això ho anem a aprendre nosaltres, viurem entre lletres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario